Praslea cel Voinic si Adormita Maicutei


Eu am perceput doar "at the second floor", dar n-am insistat, convinsa ca barbatul familiei a priceput exact. Cand colo, el era inca sub efectul "n-aud nimic", asa ca ne trezim, in ditamai aeroportul, ca habar n-are unde-i carutatorul odraslei. Bineinteles, imi intru in drepturile de muiere tipica, ba chiar abuzez de ele, si-i fac capul ca-len-dar! Il blagoslovesc pe luni, carevasazica. Pe cand ajung la noiembrie, se trezeste Adormita Maicutei, alias fiica-mea, si-mi spune ca ea a vazut caruciorul langa un lift, acolo, si-mi arata vreo 500 de metri in spate! Pai pan`acum ce-ai facut? Tu n-auzi despre ce vorbim aici? Ma otarasc si la ea, desi aveam tot respectul pentru modul in care facea ureche surda la discutiile noastre mele! Ne-am intors si-am luat caruciorul de la al doilea etaj, de-acolo de unde il vazuse. M-am gandit, iar, ca s-ar putea sa aiba un simt al observatiei mult mai accentuat decat mi-am inchipuit eu vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu