Praslea cel Voinic Pleaca la Drum


Praslea cel voinic cu-ale lui tipete de aur a fost eroul principal. Pe masina, pana la Budapesta, un domn! Si inca ce domn! A dormit neintors. La unguri a piuit magaoaia aia ca piscata cand am trecut eu, cu pruncul in brate. Perfect! A urmat o perchezitie corporala ca la carte. L-au lasat pe pitic sa se joace cu detectorul portabil, apoi abia l-am returnat. Nu cred ca ni l-ar fi facut cadou, oricum. Ne-au verificat apa si laptele lui de orez. Adica am fost rugata sa torn din sticluta lui intr-un paharel, apoi au adaugat o substanta. Nu si-a schimbat culoarea, ca norocu! Am trecut! Pe avion, a tipat! All the way! Si-a vrut ba la mine, ba la taica-sau, ba pe jos, ba cu miinile in freza doamnei din fata. Are o predilectie pentru roscat pal. Cum il vede, cum se infige in el! Imi statea in brate si tipa! Il lua taica-sau si tipa! Ii scoteam mainile din parul femeii si tipa. Il lasam pe jos si tot tipa! Cu centura si tipa! Fara centura si surpriza, el tipa in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu