De ce am Evitat Operatiile cu Orice Pret


Sunt genul de persoana care s-a temut intotdeauna de operatii si de aceea am preferat sa am cat mai mare grija de sanatatea mea. Cand eram copil, m-am ferit mult de jocurile care imi puneau in pericol bratele si picioarele spre deosebire de prietenii mei dintre care putini au scapat fara sa-si rupa vreun membru de-a lungul timpului. Indifirent de ce tip de persoana esti tu, trebuie sa stii ca operatiile nu sunt deloc placute chiar daca pe parcursul lor esti anesteziat. Eu unul m-am bucurat extrem de mult cand am descoperit ca nu mai ai nevoie de operatie hemoroizi pentru a trata aceasta afectiune deoarece Proctoline.ro a descoperit o metoda non-invaziva pentru vindecarea acestora. Nu ca as fi avut vreodata astfel de probleme, dar simplul gand ca pot taia riscul unei operatii de pe lista mea imaginara are darul de a ma linisti. 


Poate sunt o persoana mai putin curajoasa, dar sunt sigur de faptul ca modul in care privesc lucrurile nu este chiar atat de diferit. Totusi, nu pot sa inteleg persoanele care isi fac operatii de care nu depinde viata lor. Prin acest tip de operatii ma refer la cele care tin de chirurgia plastica. Din punctul meu de vedere, oamenii ar trebui sa fie mult mai reticenti in ceea ce priveste astfel de interventii deoarece prin ele isi asuma niste riscuri enorme pentru sanatatea lor. Intr-adevar, traim intr-o lume in care infatisarea conteaza mai mult ca niciodata, dar in momentul in care alegi sa te supui unei astfel de operatii trebuie sa fii constient de faptul ca risti ca in timp sa ai mult mai mult de suferit din cauza lor. In concluzie, sper sa stau cat mai departe de operatii pentru tot restul vietii mele, iar pentru indeplinirea acestui obiectiv o sa-mi folosesc absolut toate resursele de care dispun. Te sfatuiesc sa faci si tu la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu